Summering

Hej och välkommen till min blogg. Denna blogg använder jag när jag är ute och reser för att enklare dela med mig av bilder och information till den som är intresserad.

Hittills bloggade resor:
Big Asia trip - 090907-091026
South Korea - 100116-100708
Carron and me 100917-present

torsdag 4 mars 2010

Hong Kong 11-19/2

Träffade mina tre vänner i HongKong, Abbey, Pearl och Helen, som alla 3 var utbytesstudenter i Luleå våren 2009. Jättekul att ses igen och vi spenderade några dagar tillsammans med middagar och sightseeing.







Men i HongKong fick jag mer perspektiv på Korea och insåg att Korea var ett ganska härligt ställe ändå. I HongKong möttes jag av droger och sexhandel varje dag, samt ett stort slagsmål som slutade i att en person fick skallen sönderslagen. Väldigt mycket folk, och stressad omgivning i HongKong. Men tack vare mina vänner, blev tiden i HongKong lyckad ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar