Summering

Hej och välkommen till min blogg. Denna blogg använder jag när jag är ute och reser för att enklare dela med mig av bilder och information till den som är intresserad.

Hittills bloggade resor:
Big Asia trip - 090907-091026
South Korea - 100116-100708
Carron and me 100917-present

tisdag 23 mars 2010

Ajou University and Suwon

Efter en tid i Korea var det så dags för att påbörja studierna, vilken egetnligen var huvudsyftet till att jag kom hit. Lite rörigt i början med att fixa med allt, visum, registrering, kurser, studentkort, hälsodeklaration...listan kan bli oändlig.

Allt sker digitalt här, och alla kurstillfällen är obligatoriska. Så man måste bl avfotograferas varje gång man går in i ett klassrum, se bild:



Även en hel del välkomstarrangemang anordnades kring campus:



Suwon bjuder på mycket, en liten förort till Seoul som är större än Stockholm.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar